fekete feliratos logo

Arculattervezés (offline & online felületekre)

Webjoy design arculat

A Webjoy Design-t azért hoztam létre 2017-ben, hogy – elsősorban – kisvállalkozásoknak, magánszemélyeknek segítsek ízléses, egyedi formában megjeleníteni mindazt, amiről a tevékenységük szól. A megnyerő vizuális kommunikáció alapja egy sikeres kampánynak, valamint egy jól működő vállalkozásnak. Ez a képi világ, más néven arculat időről időre megújulva, ugyanakkor állandó jegyeket is magában hordozva szolgálhatja a vállalkozást. Több éves marketinges tapasztalatommal, sokrétű tudásommal a grafikai tervezésben, amelyet folyamatosan bővítek, képes vagyok hozzájárulni elsősorban kisvállalkozások sikeréhez. Vállalkozásom három fő profilja: arculattervezés, kiadványszerkesztés, webdesign. A jelenlegi arculatot 2021-ben terveztem. Színeiben és a tipográfiában egyaránt határozott, karakteres és szembetűnő. Az embléma az “y”-t formázza, emellett virágsziromra utal, kifejezve a nőies stílust.

Flowense füstölőcsalád arculat

Flowense füstölőcsalád

A Flowense egy füstölőcsalád modern fogyasztóknak. A Flowense egy mozaikszó, a flow és az ense (senses -érzékek) szavak összeolvasztása. A Flowense VERSENYELŐNYE, hogy tradicionális termék, hatását tekintve tudományos alapokra helyezve, a nyugati világ számára. Az alapok eredete Csíkszentmihályi Mihály Flow-élmény elmélete. Használata a Flow állapothoz hasonló érzetet kíván kiváltani. A Flowense designja teljesen elhagyja a keleti kultúrára jellemző képi tartalmat és minimál stílusban a tudomány képi világát társítja a brandhez.

A három albrand:
– Relax – ha ezt használod, átélheteted a teljesen ellazult állapotot.
Ajánlott pihenéshez, jógához, wellness fürdőhöz.
– Focus – ha ezt használod, képes leszel maximalizálni a teljesítőképességedet. Ajánlott otthoni szellemi munkához, nagy koncentrációt igénylő feladatok elvégzése közben.
– Activity – ha ezt használod, sport közben hozhatod ki magadból a maximumot.

A Flowense 2022-ben felkerült a méltán híres Packaging of the World oldalra, amely a világ minden tájáról gyűjti össze a legjobb csomagolás grafikákat!

CineLike Fitness & CineLike 3d arculat

A CineLike Fitness arculatát a dinamizmus, a fiatalság és az üdeség jellemzi. A vállalkozás másik ága a CineLike 3D, videókészítés. A 3D-s túra a legizgalmasabb módja annak, hogy a nézők teljes képet kapjanak az adott helyről, és kognitív módon megtapasztalhassák azt anélkül, hogy fizikailag ott lennének. Erről szól a CineLike3d. Az arculatban a türkiz árnyalatok és a szürkék dominálnak.