Weboldallal legyél nagyobb

 

A minap egy kedves fodrász ismerősömmel beszélgettem, aki azt mondta, hogy neki nincs szüksége weboldalra, mert a szájhagyomány útján szerzett kuncsaftokban hisz. De ez a fodrász már vagy 20 éve ugyanabból az ügyfélkörből él… de mi lenne, ha lenne weboldala? Talán még fejleszthetné is a vállalkozását, lehetne saját üzlete, felvehetne munkatársat stb.

Egy elégedett ügyfél tud hozni öt másikat.. de mi lenne, ha nem csak ötöt hozna?

Kezdő vállalkozóként nagyon fontos az ismertség megszerzése, ami weboldal nélkül, szájhagyomány útján aligha megy, mivel nincs elegendő elégedett ügyfeled.

Sokkal olcsóbban elérheted, hogy egy ügyfél „bejöjjön” a weboldaladra, mint hogy valaki besétáljon a sarki üzletébe, irodájába. Ami szintén fontos, hogy nem kéred az ügyfeled idejét, pénzét, hogy betérjen a weboldaladra.

Amennyiben olyan aggályaid vannak, hogy a saját weboldal költséges megoldás az ügyfélszerzésre, akkor gondolj csak arra, hogy az oldalad 24 órán keresztül a hét minden napján elérhető, és ha jól van felépítve, célirányosan közvetíti a vevőcsalogató üzeneteidet (képekkel, leírásokkal, hasznos információkkal), akkor honlapod látogatóinak sokkal nagyobb aránya fog besétálni az üzletedbe, igénybe venni a szolgáltatásodat, és még nagyobb arányban fogja már a weboldaladon igénybe venni a szolgáltatásaidat, amennyiben az olyan jellegű, hogy ez megtehető.