Vállalkozzunk, de okosan!

A Budapest Bank reprezentatív  felmérése szerint a magyar lakosság közel fele (48 százalék) érez magában kedvet önálló cég indításához vagy céghez történő társuláshoz. Annak ellenére, hogy nem egy optimista nép a magyar, a megkérdezettek 54 százaléka bízik a sikerben és sokan közülük már kézzelfogható ötlettel rendelkezik.  Ugyanakkor hiába van meg az ötlet, ha nem épül szilárd alapokra, nem társulnak pontos rövid és hosszú távú tervek az ötletek megvalósításához. Az pedig elég félrevezető lehet az újdonsült vállalkozó számára, ha arra gondol, hogy egy jó ötlet elég a sikerhez. Persze motiváló tényező a rugalmas munkaidő és a függetlenség, illetve a magasabb jövedelem az alkalmazotti bérekhez képest, de mindez csak akkor lehetséges, ha jól átgondolt tervekkel lépünk be a vállalkozói szférába.

Mivel egy vállalkozás meglehetősen tőkeigényes beruházás jellemzően a  szolgáltatói vagy kereskedelmi tevékenység örvend nagy népszerűségnek a válaszadók körében. Érdekesség, hogy ennek ellenére alig ötödük (18 százalék) tervez kizárólag online szolgáltatásokat nyújtani, ugyanakkor a többség elengedhetetlennek véli az online jelenlétet, ezért 81% üzemeltetne honlapot is. Ez az adat ugyanakkor meglehetősen kedvező hír, amennyiben azt vesszük figyelembe, hogy 2017. februárban a magyarországi cégek kevesebb, mint felének van saját weboldala és csak a vállalkozások egyharmadának van Facebook-oldala.

Hogy milyen előnyei vannak egy céges weboldalnak? Erről itt olvashatsz:

Miért van szüksége egy kisvállalkozásnak saját weboldalra?

 

Forrás:

http://www.tozsdeforum.hu/uzlet/kkv/megjott-a-magyarok-kedve-a-vallalkozashoz-68720.html