Boroscímke tervezése a Török Pincészet Mád részére

A Török Pincészet Mád céglogójának átalakítása után a palackokra kerülő boroscímke tervezése volt a következő feladatom. Mire is jó ez a grafikai tervezés? Arra, hogy az új logóhoz igazítva a címke többi elemét is modernizáljuk ezáltal egy egységes designt kap a csomagolás.

Miben állt ez a boroscímke tervezés?

  • új betűtípusok választása, amiben megjelennek a klasszikus vonalak, ugyanakkor figyelembe veszi a mai trendeket követő célcsoport ízlését is
  • a régi pince képének retusálása
  • borfajták szerinti címkeváltozatok elkészítése

A végeredmény:

A Török Pincészet Mád csomagolása illeszkedik az új logóhoz. De miért ennyire fontos a csomagolásnak követnie az arculatot? Azért, mert a terméket forgalmazó vállalkozások egyik legfontosabb kommunikációs eszköze a termékeik csomagolása. Nagy hiba, ha ez a kommunikációs felület nem áll összhangban a céges megjelenés többi elemével.

Milyen egy jó csomagolás, milyen egy jó címke design?

  • Illeszkedik a vállalkozás arculatába.
  • Kihasználja a felületet üzeneteinek a közvetítésére.
  • Képviseli azt az elhivatottságot, értékrendet és minőséget, amit a vállalat a Corporate Identity-ben (“vállalati identitás”) meghatározott. Ez minden design elemen visszaköszön, ami a Corporate Design.
  • Kifejezi elkötelezettségét a környezettudatosság iránt, amennyiben újrahasznosítható csomagolást kap a termék.

A termékhez, a célcsoport igényeihez illeszkedő csomagolással nagyobb mértékű eladást tudunk elérni. Minőségi termékeknél, ahol nem az eladások mennyiségével kívánunk bevételt növelni, exkluzív, stílusos, jól kidolgozott designnal tudjuk felhívni magunkra az arra nyitott fogyasztóink figyelmét.

Amennyiben az Ön termékeinek is szüksége lenne új csomagolásra, címkére, egyéb nyomtatásra készített grafikai tervekre, várom jelentkezését.