Webjoy Design Blog

A Webjoy Design blognak két célja van. Az egyik, hogy a látogató reális képet kapjon arról, hogy hogyan dolgozom. A másik célja pedig az, hogy laikus érdeklődők figyelmét felhívja a vizuális kommunikáció fontosságára. Bemutatja, hogy egy cégnek milyen lehetőségei vannak arra vonatkozóan, hogy milyen egyedi, időtálló és meggyőző arculatot tud kialakítani magáról akár egy kisvállalkozás is, hogyha a design eszközeit okosan, vagyis mindig az elérendő célt fókuszba állítva használja. Egy jó vizuális koncepcióval, ami összhangban van a cég marketing céljaival ez rövid időn belül elérhető. E koncepció eredménye a komplex arculat, ami megjelenik minden egyes felületen, legyen az  logó, névjegy vagy akár weboldal.

 

webjoy logo
Azt mondják, hogy egy weboldal élettartama 2-5 év. Webdesignerként különösen fontosnak tartom a folyamatos megújulást, ezért döntöttem én is a saját weboldalam, a Webjoy Design átalakítása mellett. Mikor van létjogosultsága egy már meglévő weboldal átalakításának? Bonyolult és elavult a felépítése. Idejétmúlt a designja. A design nem szolgálja a tartalom könnyen érthetőségét. Bővül a tartalom, a termékkör, vagy a bemutatásra szánt portfólió. Más szempontból szeretnénk online elérhetővé tenni a vállalkozásunkat az ügyfeleink számára, vagyis áttevődik a
Bodorcompó Logó
A Bodorcompó Horgász Közösségi Portál logó tervezése volt a 2018-as év egyik grafikai projektje. Egy kedves ügyfelem, Bors Csaba részére terveztem a logót a készülő weboldalához, ami gyakorlatilag a horgászok fóruma lesz. Hogy hogyan készül el ez a weboldal és miért, arról szóljon majd egy későbbi poszt. A logó tervezése: Ügyfelem kifejezett kérése volt, hogy a bodorka és a compó halak jelenjenek meg egyszerre a grafikában. A tervezés menete az volt, hogy kerestem valós halakról
Új honlap tervezése
Felajánlottam drága gyógytornászomnak Dr. Mészárosné Tallián Zsuzsának, hogy készítek neki és a férjének, aki tüdőgyógyászattal foglalkozik, egy-egy új honlapot a régi, elavult “gyógyszigetes” oldal helyett.  Ez volt az eredeti: http://www.gyógysziget.hu/ Az arculatváltást két új “márkanév” a kmed (mint kinetomed) és pulmed (mint pulmonológia) kitalálásával kezdtem. Ezekhez készítettem logókat. A kmednél a madár a szabad mozgást, míg a pulmednél a kunkori forma a tüdőt szimbolizálja. Színeiben a kmed-nél a kék, a pulmed-nél pedig a zöld az
Singer Magdolna: Nélküled könyv tördelése, a borító grafikai tervezése
Megjelent Singer Magdolna Nélküled című könyvének harmadik kiadása. A könyv újratördelése és a borító az én kezem munkája, amire nagyon büszke vagyok. Minden munkámat nagy körültekintéssel, odaadással végzem, de ez a könyv különösen fontos a számomra, mert egyrészt Magdinak nagyon sokat köszönhetek, másrészt pedig kiadványszerkesztésben ez az első komoly projektem. A tördelés és a korrektúra a megadott paraméterek szerint történt, viszont a borító elkészítése meglehetősen komoly tervezést igényelt. Ahogy az lenni szokott, egyik este jött
Cakumpakk Street Bistro arculata
Nagy fába vágtam a fejszémet, amikor elvállaltam a Cakumpakk Street Bistro grafikai arculatának az elkészítését, ami egy új étterem a Blahán. A tulajdonosnak voltak elképzelései a koncepcióra vonatkozóan, de a finomhangolás és a grafikai megjelenítés (a logót leszámítva, mert az Tóth Csaba munkája) az én feladatom volt. Komoly színvonalú, minőségi kiszolgálás, laza stílusban. Ezt figyelembe véve láttam munkához. Betűtípus keresés, színvilág meghatározása, grafikai elemek összeállítása, megrajzolása. Ha valaki a Blahán jár, térjen be hozzájuk! Különösen
Babavárás 35+ könyvborító és munkafüzet
Megjelent Nagy Edit könyve Babavárás 35+ címmel. Minden, amit a babavárásról tudni érdemes 35 év felett! A 2017-es évem másik kiadványszerkesztői projektje, Singer Magdolna Nélküled című könyve mellett, Nagy Edit Babavárás 35+ című könyve és munkafüzete. A borítóterv már készen volt, amikor a tördeléssel és a nyomdai előkészítéssel megbízott Edit. Azonban így is sok munkával látott el ez a projekt és azt gondolom, hogy szép lett a végeredmény. A nyers szöveg gyakorlatilag nem volt korrektúrázva,
Eldöntötted, hogy vállalkozást indítasz? Vagy már van is vállalkozásod, de döcög a szekér? Valamit változtatnod kellene, ezt te is tudod. Gondold végig, és állj két lábbal a földön! Amióta elhagytam a céges környezetet és magán úton vetettem bele magam a grafika és a webdesign világába, egyre több helyről hallom, hogy minek a weboldal? “Ma már az is elég, ha fent vagyok a Facebookon…” – biztos igaz ez? Akkor miért panaszkodsz, hogy nincs elég vásárlód? Nyilván
Az internetes jelenlét, például egy honlap és a közösségi média több módon hozzásegít a vállalkozás sikeréhez. Termékünk, szolgáltatásunk szinte minden jellemzője odavarázsolható a vásárlók és partnereink szeme elé, akik így gyors és pontos döntést hozhatnak: ez kell nekik! A gyorsaság pedig kardinális szempont, mivel az idő pénz. Napjainkban egyre többen, főként az ifjabb generáció nem foglalkozik az elavult újsághirdetéssel, telefonkönyvvel. Amikor keresnek valamit, egyből az internethez, Facebookhoz fordulnak. Nem véletlenül, hiszen így változatos, nekik készített
A minap egy kedves fodrász ismerősömmel beszélgettem, aki azt mondta, hogy neki nincs szüksége weboldalra, mert a szájhagyomány útján szerzett kuncsaftokban hisz. De ez a fodrász már vagy 20 éve ugyanabból az ügyfélkörből él… de mi lenne, ha lenne weboldala? Talán még fejleszthetné is a vállalkozását, lehetne saját üzlete, felvehetne munkatársat stb. Egy elégedett ügyfél tud hozni öt másikat.. de mi lenne, ha nem csak ötöt hozna? Kezdő vállalkozóként nagyon fontos az ismertség megszerzése, ami