webjoy logo

A Webjoy Design átalakítása

Azt mondják, hogy egy weboldal élettartama 2-5 év. Webdesignerként különösen fontosnak tartom a folyamatos megújulást, ezért döntöttem én is a saját weboldalam, a Webjoy Design átalakítása mellett.

Mikor van létjogosultsága egy már meglévő weboldal átalakításának?

  1. Bonyolult és elavult a felépítése.
  2. Idejétmúlt a designja.
  3. A design nem szolgálja a tartalom könnyen érthetőségét.
  4. Bővül a tartalom, a termékkör, vagy a bemutatásra szánt portfólió.
  5. Más szempontból szeretnénk online elérhetővé tenni a vállalkozásunkat az ügyfeleink számára, vagyis áttevődik a fókusz más termékkörre, szolgáltatásra.
  6. Új marketingkommunikációs szempontokat követve szeretnénk újra felhívni magunkra a figyelmet úgy, hogy a tartalmat nem változtatjuk, de a “csomagolást” igen.
  7. Megváltozik az ízlésünk és egyszerűen csak új kinézetet szeretnénk a weboldalunknak.

Amennyiben a fentiek közül akár egy is igaz az Ön weboldalára/vállalkozására keressen meg és tereljük teljesen új mederbe online megjelenését!

Miben változott meg az én weboldalam?

Akár találkozott Ön a régi webjoy.hu-val, akár nem, a változás szembetűnő.

Színek és formák: A logó és az egész új “webjoyos” arculat lila helyett narancs színben pompázik. A narancssárga szín jól ötvözi a piros által sugallt energiát, és a sárga boldogságát. A narancssárga a lelkesedést, a boldogságot, az elragadtatást, a kreativitást, és a sikert, bátorítást jelenti. A narancs “pacák” a robbanékonyságot, az aktivitást hivatottak kifejezni. A logó alap betűtípusa nem változott, mivel a logónál különösen fontos, hogy legyenek állandó jegyei is, amire épülhet az arculat.

A weboldal felépítése: Korábban az volt az elvem, hogyha a különböző szolgáltatásaimat külön menüpontokban, különálló oldalakon mutatom be, akkor az szimpatikus lesz a látogatók számára, mivel egyértelmű. Azonban én is folyamatosan tanulok, rá kellett jönnöm, hogy ez koránt sincs így, mert az ún. one-page design sokkal közérthetőbb és a modern, letisztult stílussal is jobban összhangban van. Különösen akkor célszerű one-page szerkezetű weboldalt használni, ha a vállalkozásnak nincsenek szerteágazó szolgáltatásai, nincsen többféle kategóriában terméke.

Mivel fontosnak tartottam, hogy érveljek a vállalkozásom mellett, létrehoztam egy 6 pontból álló listát, amelyet minden egyes ügyfelemnél ugyanúgy alkalmazok és ezt be is mutatom a weboldalamon.

A portfólió a designer szakmájában a legfontosabb produktum, így ezt én sem hagyhattam ki. Ez már ugyan a Webjoy Design átalakítása előtt, a régi webjoy.hu-n is megtalálható volt, ugyanakkor nem olyan összeszedetten, mint itt. Fontos, hogy amennyiben Önnek többféle szolgáltatása/terméke van azonos témakörben, akkor az látványosan, galériába rendezve kerüljön bemutatásra. Én is ezt az elvet követtem.

A blog a legtöbb weboldalon nagyon hasznos funkciót tölt be, mivel az tökéletes felület lehet az alábbiakra:

  1. Termékek, szolgáltatások, folyamatok részletes bemutatása.
  2. Érdekességek, aktualitások, a cég, valamint tágabb értelemben a szakma berkeiben.
  3. Keresőoptimalizálás szempontjából elengedhetetlen a minőségi tartalom, amit szeret a Google.

Fontos, hogy mindig elérhetőek legyünk ügyfeleink számára, ezért aktualizálni kellett a kapcsolati űrlapot.

Ezek azok változások, amik lezajlottak a Webjoy Design átalakítása projektben. A mai naptól szeretettel várom új és régi látogatóimat, ügyfeleimet az oldalon.